CZY WARTO WYNAJĄĆ RENAULT TRAFIC (2021) PO FACE LIFTINGU

Renault idzie za ciosem względem sukcesów w kategorii busów, skutkiem tego mamy okazję oglądać odświeżone Renault Trafic, które zostało przygotowane w dwóch wersjach. Wariant Combi jest stworzony dla firm, które chcą w dobrych warunkach przewozić swoich pracowników, natomiast model SpaceClass został przygotowany z myślą o przewożeniu VIP-ów. Oba auta prezentują się znakomicie i mają masę ciekawych udogodnień, o których warto wspomnieć w dzisiejszym artykule. Zapraszamy do sprawdzenia, czym wyróżniają się obie wersje i jakie nowości i atrakcje wprowadził do tych modeli producent.

Czym wyróżnia się najnowszy model Renault Traffic?

Zmian jest bardzo dużo, dlatego postaramy się nie pominąć niczego, co ma znaczenie dla osób zainteresowanych uzyskaniem najlepszych warunków podczas przewozu najnowszym busem od marki Renault!

Na samym początku warto wspomnieć o nowej pokrywie silnika i chłodnicy, które dają zupełnie nowy wygląd temu busowi. Wszystko to uzupełniają zupełnie nowe reflektory Full LED, które łączą się z chromowaną listwą. Aby uatrakcyjnić wygląd zewnętrzny, dodano 17 calowe obręcze kół i prestiżowe kołpaki, które mają nawiązywać do koloru nadwozia.

Jeśli chodzi o środek, do naszej dyspozycji jest deska o wspaniałym kolorze szarego meteoru. Całość uzupełnia seria nowych schowków, których pojemność jest liczona na 86 litrów.

Patrząc na multimedia, do naszej dyspozycji jest nowoczesny system multimedialny Renault Easy Link, który wspierany jest przez 8 calowy wyświetlacz i nawigację GPS. Warto nadmienić, że system jest w pełni kompatybilny z systemami Android Auto i Apple CarPlay.

Modernizacja Renault Traffic Combi i SpaceClass uwzględniła także najnowszą generację systemów mających wspomagać naszą kierownicę. Dzięki temu auto prowadzi się jeszcze wygodniej i pewniej zarówno na prostych jak i na trudniejszych odcinkach. Auta zostały wyposażone w aktywne regulatory prędkości, aktywne systemy wspomagania nagłego hamowania, systemy kontroli pasa ruchu, a także system monitorowania martwego pola. Dzięki temu auta dbają o nasze bezpieczeństwo podczas podróżowania na najwyższym poziomie.

W kwestii bezpieczeństwa warto wspomnieć także o pojemniejszych czołowych poduszkach powietrza, które są dostosowane do ochrony aż dwóch osób!

Renault Traffic SuperClass – odpowiedź na Mecedesa klasy V

Renault to marka, która bardzo chętnie konkuruje w kategorii busów z najlepszymi producentami samochodowymi. Skutkiem tego został stworzony Renault Traffic SuperClass, który ma być odpowiedzią na najbardziej zaawansowane i najbardziej wygodne limuzyny busowe, które oferują dziś producenci na rynku motoryzacji.

Jako iż jest to VAN z najwyższej półki, w pełni dostosuje się do naszych potrzeb i pozwoli na przejazd zarówno rodzinny, jak i biznesowy. Pod tym względem możemy liczyć na masę udogodnień, ponieważ do naszej dyspozycji jest przestronność w skali XXL i bardzo szeroka modułowość. Skutkiem tego Renault Traffic SuperClass został bardzo dobrze przemyślany zarówno do podróżowania dla kierowcy jak i wszystkich pasażerów w środku.

Do naszej dyspozycji zostały oddane obrotowe, przesuwne i co najważniejsze wyjmowane fotele, które pozwolą nam dopasować ilość miejsc do ilość osób podróżujących w danym momencie. Do podróży jesteśmy w stanie zaprosić maksymalnie 6 pasażerów, którym zostanie zapewniona najwyższa wygoda podczas podróżowania.

Sama kabina jest wyposażona w 6 indywidualnych lampek LED, 2 gniazda USB oraz składane stoliki. Dzięki temu Renault Traffic SuperClass staje się mobilnym salonem dla wszystkich osób, które w nim podróżują.

Również kierowca ma zapewnione najwyższe doznania z jazdy, dzięki skórzanej kierownicy i ekskluzywnej desce rozdzielczej, która zapewnia najwyższy poziom pracy podczas poruszania się autem.

Najnowsza seria Renault Traffic jest więc idealnym rozwiązaniem do podróży dla osób, które cenią sobie maksymalny komfort podczas jazdy. Jest to oferta skierowana w stronę najbardziej wymagających klientów, którzy liczą na najlepsze doznania z jazdy.

Komentarze (Brak komentarzy)